Tröstpris

♥Hello tjejer!

Det var lite roligt, tittade på gratismakeup och såg att det bara var en tjej - Julia, som blivit medlem genom min länk.
Poängen hennes medlemskap + de jag hade sen innan räckte ju inte till ett presentkort, så jag bestämde mig för att ge dig något iaf (eftersom jag ju lovade att lotta ut presenkorten bland er medlemmar, men nu fick det bli något annat istället) :)

Det här kommer jag skicka till dig nu i veckan Julia, (ps. kolla din mejl!)



Glansspray från Goldwell, Nivea coulour mini i svart (min favorit) och en supergod Escada parfym (Ibiza Hippie)


Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Julia

åååh tack gud vad snäll, gullig du är!! :D DIN present är MYCKET bättre en presenkorten!

jag har kollat mejlen och svarat!! :D så nu har du adressen!

KRAM puss Julia

och tack tack, älskar din blogg!

2008-11-10 @ 17:17:27
Postat av: Anonym

haha TACK :D

2008-11-11 @ 17:42:41
URL: http://ampels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0