Ny blogg med nytt namn!

Darlings, ni vet att jag har gjort ett bloggbyte, jag har skrivit min nya adress i kommentarerna bland era bloggar! (Ja ni som undrar det var rätt så många bloggar jag fick besöka haha) ;)

Tack för den här tiden blogg.se, välkommen Devote!

För övrigt; En annan sida förutom min som ni kan kika in (min favoritsida) ; gratismode.se- jätteenkelt att samla ihop poäng!
Och nu har jag inte ens min värvningslänk, utan jag lägger upp den här endast för eran skull!
 


Puss my angels vi ses på devote!!
// Katta ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Jag har en tävling på min blogg. Om du anmäler dig har du chansen att vinna ett armband att smycka dig med i vår!

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar om att du deltar och sen länka till tävlingen på din blogg, superenkelt!:)

Ha det så bra!

2009-01-26 @ 11:06:52
URL: http://esmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0